VIDEO: JEG ELSKER BYLIVET!

Hei! Som jeg sa i det forige innlegget så elsker jeg bylivet. Jeg og Anh the shopping-buddies var på storbyen i 10timer. Selvom vi ikke hadde så mye penger gikk vi rundt i de fleste butikkene og prøvde de fine og stygge klærne etter vår smak. Dumme meg som jeg også har sagt som glemte minnebrikken, så fikk ikke filmet så mye. Enjoy videoen

Måtte også stå opp veldig tidelig for jeg skulle bli med Anh til tannlegen, grøsser av bare sånn suselyd. Uansett så skulle jeg innom sånt kaffehus eller hva det hette å kjøpe meg en cappuccino. Æsj, forferdeligt verste jeg noen gang har smaket! Aldri der mer. Pluss at det kosta nesten 40kr for den lille koppen som dere ser på videoen med krem.

Hva liker du best av bylivet eller livet på landet?

10 kommentarer

Siste innlegg