SNAAAART REISEKLAR

Heihei! Kan ikke love så veldig mye blogging de fire dagene fremover. Fordi jeg skal en plass, noen som klarer å gjette hvor? Jeg og søskenbarnet mitt skal ta samme buss, så da har jeg tatt med noen gigantiske kort som vi kan spille med.  Har en sterk følelse på at jeg har glemt noe veldig viktig. Noe veeeeldig viktig, åsså som prikken over i'en. Haha hørtes rart ut… uansett så har jeg dette i vesken (+ speilrefleksen, men den tok jeg jo bilder med)

De rosa brillene er våte fordi jeg har glemt dem ute. Var på desperat leting i morres, selvfølgelig er de jo på den siste plassen jeg leter….







På de store korta mine lå jeg små(normale) kort vedsiden av. Så dere skulle se forskjellen. Tok også med DS'en min av ingen anelse. Eller jo just in case om jeg kjeder livet av meg..

Hvor tror du jeg skal hen?

18 kommentarer

Siste innlegg