JEG LEVER SOM EN HAMSTER

Heisann! Nå byner jeg å kjenne at det byner å bli lite liv i meg. I natt så har jeg: * snakket i tlf med Hilde 1time eller over. *rensa bur. *jogga en liten tur (believe it or not!) okei.. sånn 40m ellerno ned til krysset. *laget ny header og nytt design som har tatt nesten fire timer! *spist en hel korg med jordbær. * prøvd å tatt hevn. Nesten hver dag ca klokken 12:00 – 13 har jeg fått en tlf av Hilde, kooom på datan, det er viktig. Stakkars meg, kan ikke la være at gamle folk vil sove i fred når de er oppe hele natta. Neida, men hun tok ikke telefon.

Ellers driver jeg å rydder i den cam mappa. Og fant noen urgamle bilder! Selvom noen er fra i dag og i går da, haha.




Jeg lever som en hamster overskrifta. Hvorfor? Jo, jeg hadde en hamster en gang. Og den sov jo hele dagen lang, eller den var ute av det lille huset (da sier vi at det er rommet mtit) og gikk i den doen sin (badet), så til matskålen (kjøleskapet). Fant seg mat og la seg igjen. Er nok visst nesten det samme med meg. Bare at jeg ligger å ser på ghost w også.

Haha, drit kjedeligt innlegg. Men har ingen verdens ting å gjøre akkurat nå. Når jeg sier ingen verdens ting så mener jeg det! Hallo, jenta i den svære lilla teletubbi klompen sin er på nettby! Haha, lol.

Hva gjør du når du kjeder deg?

8 kommentarer

Siste innlegg