HVORDAN SKRIVE VED SIDEN AV BILDET

Blogg VS blogg, stem på meg og få en kommentar tilbake. TRYKK HER


Hei, god morgen! Overraska over meg selv idag, la meg når klokka var 05 i dag tidelig og sto opp mellom tolv og halv ett. Da bynte jeg å lese gjennom kommentar, noe som jeg bare elsker♥. Da var det et spørsmål om hvordan jeg klarte å skrive vedsiden av bildet og det skal dere få vite nå.

  • Første du gjør er å laste opp et bilde som vanlig. (Bruker Hilde og Borghild som eksempel)

Så ser du i hjørnet der står det ''HTML av/på''

  • Da trykker du der det HTML av/på står. Da ser det slik ut:


Så setter du inn denne koden: align="left". Vil du at teksten skal stå på den andre siden er det logisk å bytte ut left med right. align="left" setter du inn etter Height i HTML-koden

  • Etter det trykker du igjen på HTML av/på og WAALAA. Da kan du skrive hva som helst ved siden av bildet


Hhahaahahhaha, håper dette var til hjelp! Nå er det bare å skryte til alle vennene sine da, mohaahhaha! Tulla, men håper dette var til hjelp for dere som ikke kunne dette.

Noen som lurte på hvordan jeg får bilder i sidemenyen. Kanskje jeg viser dere det senere også? Når det kommer til forklaring skal jeg ikke akkurat skryte av meg selv. Men håper at dere skjønte dette.

Fikk dere det til?

25 kommentarer

Siste innlegg