OUTFIT 8.JULI

Blogg VS blogg, stem på meg og få en kommentar tilbake. TRYKK HER


Tok mitt første speilbilde som jeg legger ut på bloggen, juhuu!

Bruker EOS d1000

Heihei alle sammen! Kan byne å fortelle hva jeg har gjort idag. Jeg og søskenbarnet mitt har jo nyta hele dagen ute i sola. Vet dere hva jeg har bestemt meg for? Dette året 9.kl gidder jeg ikke å bruke brunkrem eller pudder. Vet ikke hvorfor (kanskje den 6.sans haha) føler ikke for å bruke det lenger. Så derfor skal jeg bruke det meste parten nå, bare for å bruker det opp. Har gjort det på bildene over.

Når jeg var hos søskenbarnet mitt ble jeg fora som en sau med masse mat. Men det var deeeeilig. Så har vi gått tur og vassa, men det endte til å sprute på hverandre. Så jentesnakk. Senere skulle vi gå tur med Sjøna (hunden hennes) Og jeg er så vandt med Tass, han går jo når jeg går. Og løper/jogger i det tempoet jeg løper/jogger i.
Så jeg skulle prøve å jogge litt da fordi søskenbarnet mitt sykla. Gjett hvem som for som en rakket oppover hele fortauet og nesten tryna + løpte over masse småstein. Jodaaa, meg!

Kjolen er fra Gina Tricot. Tilbud 99kr

Hva har du gjort i dag, hva syns du om antrekket?

42 kommentarer

Siste innlegg