KAKETRYNE, BOKSTAVELIG TALT!

Linker til http://beritjg.blogg.no/ som hadde rett om hvem som har bursdag i dag. Det er marsvinet mitt Mia. Gjorde det rettferdig med å trekke på random.org.


Noen ganger ser dere på TV at de moser trynet sitt i en kake. Jo, det har jeg prøvd i dag med en sjokoladekake.
Her er et bilde før de kom, og se så ren jeg er!

10min senere. Haha. Gjorde det ikke fordi jeg ville heller. Jeg har to venner som er helt kjedelige når det kommer til å synge bursdagssanger. Så jeg kom med en trussel: – Enten så synger dere, eller så…så…. moser jeg trynet mitt i kaka!  Det trodde ikke på meg, pyyysj det gjør du ikke alikevell, sa de. Haah, endte opp med at jeg hadde trynet fult av glasur og sang alene.


(Noe som irriterer meg med denne kjolen er at den glir nedover. Den er fra Vero Moda viss noen lurer.

Ikke bare trynet mitt, men ææsj nesen min også.

Takk til Stig som var fotograf!

Har du prøvd dette før, liker du sjokoladekake?

28 kommentarer

Siste innlegg