HEADER OG EN MUGGEN FØLELSE

Hei! Nå legger jeg ut Hilde sin header på bloggen min. For det som er dumt er at hun alltid er på dataen når jeg ikker er det, eller omvendt. Når vi har planlagt å være pålogget samtidig får jeg alltid besøk. Men nå legger jeg den ut. Okei nok snakk om det.

Btw: Sjekk ut innlegget til Hilde HER blir helt rørt <3

Har en litt muggen følelse av å være blogger. For jeg skrev et innlegg som jeg kanskje angrer litt på, men som gjorde at jeg fikk bedre selvtillit til negative kommentarer og selve bloggen. Etter det jeg tenkte, syns jeg at blogg var som en dagbok og jeg skrev mine egne meninger. Men, kan visst ikke skrive alt jeg vil. Mange ganger har jeg tenkt og sagt – jeg vil slette bloggen. Det kommer jeg til å angre på. Det værste er at det innlegget som ikke er glemt går utover venner. Jeg kom til en seriøs samtale og personen vil ikke si et ord bare: nei, nekter du bare skriver det på bloggen.

Da får jeg en muggen følelse. Jeg vil heller slette bloggen og beholde vennskapet. På skolen merka jeg fort hvordan det innlegget påvirket eller hva jeg skal kalle det folk på skolen. Først var det en som ikke ville snakke med meg lenger, så to, så tre… Men jeg stopper det snikk-snakket her for jeg vet hvor mange folk fra skolen som leser bloggen. Poenget mitt er at jeg får en muggen følelse av at folk ikke vil snakke følelser, problemer, hemmeligheter med meg bare pga bloggen min. Men vet dere hva jeg har skjerpa meg, og Uansett om folk kaller meg stygg, hore, tragisk og alt det der. Da har jeg nok selvtillit til å si – Hei, du! Jeg bryr meg ikke. Bloggen er min hobby og jeg sletter den ikke, utenom om det står mellom ekte vennskap!

Hva syns du om headeren jeg har laget til Hilde, har du den tanken om at du vil slette bloggen?

Og det viktigeste spørsmålet: har du god selvtillit til negative kommentarer og blogging?

18 kommentarer
    1. Jeg har egentlig ganske god tillitt når det gjelder negative kommentarer på bloggingen min. Hvis jeg foreksempel skriver om et tema jeg engasjerer meg i eller har sterke meninger om, står jeg på de. Jeg lar meg ikke dytte av pinnen selv om noen kommenterer meg imot! Det må ikke du eller! Og jeg synes det er dumt av vennene dine hvis de utestenger deg pga. noe du skrev på bloggen din! 🙂 Min mening.

    2. JEg bryr meg egentlig fint lite om negative kommentarer og blogging i det hele tatt. Liker ikke personer det, så “neivel, fint for dem, da.” tenker jeg bare, og glemmer det hele. Jeg kan gjerne blogge for å starte diskusjoner også, og da må man sette ting på spissen, og gjør man det – så kommer det vanligvis negative kommentarer også.
      Headeren var kjempefin ^^, Har slettet mange blogger, men det har vært fordi jeg ikke brukte de lengre, eller fordi jeg har/skulle lage ny. (:

    3. kjempe fin header! Ikke bry deg om hva andre synes om deg, hvert fall ikke når det gjelder at du har blogg. Det er jo bare utrolig teit! 🙂
      Jeg har ganske bra selvtillit ja, bryr meg ikke om jeg får noen negative kommentarer 🙂 Hvert fall ikke når det kommer fra anonyme, da synes jeg det er heller de som er tragiske! 🙂

    4. er veldig enig med de over her. Syntes ikke du skal slette bloggen din! Jeg syntes vennene dine er rare siden de utestenger deg pga bloggen, det er bare helt feil…
      Headeren var kjempe fin!

    5. Fordi du e stygg å e hate d!!
      du e så stygg som d går an!! Jevla hore!
      Du e tåsk som skræv denna samtala på bloggen din da din tåsk!!
      du har jevli mange i mot d viss du væt d å d e e evig gla for at du alltid kjem te å ha!
      tænk d om før du skriv d neste om nønn du!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg