EN STOR INSPIRASJONSKILDE

Still meg dagens leser spørsmål HER


Hei! I dag starter jeg som vanlig med å lage meg frokost og kakao, og ikke minst ser på et par ghost whisperer episoder. Og der har Jennifer hovudrolla som Melinda, da la jeg merke til en ting! Hun hadde nesten lik kjole som meg, og volum i håret. Tenkte jeg at jeg skulle prøve det samme.

Ble ikke så stor forskjell, men det dere skal vite er at inspirasjonskildene mine kommer fra hun. Sminken og volum i håret.

Kan ikke tro at jeg legger det ut, men hadde det ikke vært for Jennifer Love Hewitt hadde jeg sett slik ut:

Forferdeligt bilde, men det er faktisk fra 7.klasse. Oooorgh, æsj og mange slike ikkeliker lyder. Kan ikke fatte at jeg har forandra meg så mye på bare et år!

Her ser dere at jeg har tupert håret. 1, 2, 3 fikset på 2min. Haha, slurvete i dag.

Pleier ikke å gå slik til vanlig, men skulle prøve å ligne på Melinda Gordon, hehaa!

Nå er Stig her igjen, og sitter vedsiden av meg å frister meg med burn. Vi skal snart se på en…eh, eeh en film. Sier mer senere. Pluss at han gjør narr av musikken på mobilen min som er fra forige århundre. Noe jeg ble VELDIG GLAD FOR! Var at han sa slik: Caro, hvordan går du kledd i dag? du ligner på hun på ghost whisperer.

Hvem får du inspirasjon fra, hva gjør dere idag?

24 kommentarer

Siste innlegg