SOLFYLT DAG I BILDER

Hei og hopp alle solstråler! Ja, dere kan jo bare skyte meg for at jeg ikke blogga i går. Bortsett fra et bittelite innlegg. Grunnen var jo at jeg våkna ganske sent. Gikk ned til Frøydis siden hun forlatte meg, og dro til Oslo igjen. Så da spilte vi monopol i et par timer og gikk ut i fin været, solfylt og alt var toppers.

Så kom søskenbarnet mitt hjem etter jobb og ble med.

Haha, her ser dere mitt dådyr blikk, eller hundevalp blikket. Er det noe jeg har innmari lyst på så er det bare å komme med dette blikket. Bare det hadde  funka så…….

Telefonbokser er kuleeee

Hunden til Frøydis (Smilla)

creepy girl behind you!

Så var det til Vinstra for å si hade til Frøydis.

Hehe, Frøydis skikkelig careface

Så var det drama queen…

…okei, har vel kanskje ikke noe å si selv? (Legg merke til handa til Frøydis som jeg har hatt på en firkant rundt)

Hvorfor kunne jeg ikke blogge på kvelden etter hun hadde reist? Jaaaa.. hvorfor det? JO. Endelig kunne jeg få litt alenetid med pc'en. Døra smeller opp, HEI CARO! Bli med å bade da! Gjett hvem, Stig. Da ble det nok bading, så kom Hilde og lillebroren hennes.

Når vi var ferdig med å bade, så hadde jeg endelig tid til å blogge. Bare et par meter unna huset, så snur jeg meg og  får et digert ansikt i trynet som sier BØØ! Jeg skriker og skvetter hundre meter opp i himmelen (haha) STIG! Igjen så har vi hatt det morro en laaang stund. For han ble her ganske lenge, men morro var det!

Hva gjorde du igår, hva syns du om bildene?

10 kommentarer

Siste innlegg