WHITE OUTFIT

Heihei alle cutier som leser bloggen min! Nå skal jeg fortelle dere noe jeg IKKE HAR GJORT I HELE SOMMERFERIEN! Jeg sto opp eller vekt klokken 08:00! Hørte bare at det banka på vinduet mitt og det var bestemor (Vi er naboer noe som er veldig koseligt) og lurte på om jeg ville hjelpe Bjørn (onkelen min) med å klippe gresset. Sa ja og har klippet gresset i HELE TRE TIMER! Etter det har jeg ikke gjort så masse, bada litt og har fikset meg. Og her er dagens outfit:

Ble mange bilder…haha! Fordi jeg ikke har så mye å gjøre nå. Så hvorfor ikke ta bilder? Uansett så klarte jeg ikke å bestemme meg hvilken jeg skulla ta. Så tar heller med de fleste!

Som sagt hadde jeg ingenting å gjøre så jeg var skikkelig awesome å stirra i veggen kanskje 10min? Og da tror jeg det var Katy Parry(?) som brukte en banan som tlf, sef så måtte jeg også prøve! 😀

♥ elsker mine kjære lesere (vind i håret btw)

Og ikke minst, jeg har kjøpt meg gladiator sko! Selvom jeg likte best de jeg og Anh så i gågata. Buhuu 🙁
Men desse kjøpte jeg på spennæ gæern salg, tror de koster 499kr ordinær pris. Men mohahha jeg fikk kjøpt de for 299kr.

Tunika/genser: LMC (love my clothing) | Gladiator sko: DNA | Hårbøyle med sløyfe: Bik Bok

Hva syns dere om antrekket?

26 kommentarer

Siste innlegg