VELKOMMEN TIL CARO’S SKJØNNHETSSALONG

Okei, nå som jeg har hatt en prøvekanin som heter Kristine har jeg innsett et skjult talent av meg som har skriket ut av å få komme ut til verden. Jeg gir DEG en manikyr og napping av øyenbryn! Juhuuu, du blir pener en aldri før. MEN vil du ha min ekspertise som jeg ikke er helt sikker på om er et ord skal det koste prisen. Etter to min så hadde Kristine spredd det over til……. hva skal jeg si HELE VERDEN. Og etter det var det kø utenfor huset helt til Langtvekkistan. SÅ OM DU VIL HA MIN PROFOSJONALITET må du ringe 91804494 et år før du får timen. Jeg tar ca 500kr i min med napping. Så lykke til og håper du stikker innom!

Toppen av det hele spanderen JEG gratis kjærlighet….

som gir deg en annen farge på tunga!

MEN VENT! Jeg har jo ikke sagt hvor jeg bor! Hvordan skal jeg forklare? Får prøve. Først så kjører du to mil til venstre, så fem meter fremover. Når du ser et lilla hus kjører du til høyre for huset og fortsetter 8 mil fremover igjen. Da tar du å kjører mot sola eller månen og følger den til du ikke ser den mer. Håper du finner frem!

Vil du ha min ''ekspertise''(haha), skjønte vel at dette var tull?

14 kommentarer

Siste innlegg