SHOPPINGTUR I VIDEO

Heihei alle sammen og god morgen! Dere har sikkert fått med dere at jeg ikke har blogget fordi jeg har vært i Sarpsborg?. Da har jo jeg og Anh farta rundt i div kjøpesenter eller andre plasser (amfi, storbyen, torvbyen…..). Og ikke minst gågata der de hadde verdens FINESTE GLADIATOR SKO! Er ikke kjempe glad i gladiator sko, men åsså DE jeg så slo alle jeg har sett! Men, bam, bam, baaaaaaaam. Butikken opna og de kosta over 1000kr! Men ååh, det var verdt pengene. Men nekter å kjøpe så dyre sko + at de hadde ikke i str min. Trist, skal sørge til alle dagers ende. Tulla! Kos dere med videoen!

Skoene var seriøst verdt å si – ååååh så fine, herregud, må kjøpe dem! Buhuu fineste sko ever!

(Hater at det må komme de styggeste bildene av meg på starten viss dere skjønner)
Vet ikke hvorfor lyden ble borte på slutten, jaja!

Shoppa i det siste, hva syns du om videoen?

8 kommentarer

Siste innlegg