ANTREKK OG EN DEL BILDER

Hei! Føler det er lenge siden jeg skrev et innlegg med bilder, men nå kommer det et. Nå sitter jeg og blogger på pc'en til pappa. Så har ikke redigeringspogrammet mitt (buhuu). Akkurat nå som jeg skriver dette innlegget ser blildene mine litt skurrete ut, vet ikke hvorfor. Håper det ikke blir slik hos dere.

Har vert med Anh meste parten av tiden, så blir mange bilder med hun og meg. Og jeg drar igjen en tur til Storbyen i morgen, haha me and Storbyen in big loveee… får se om jeg får med Anh også! Og da skal vi ikke dra dit klokken syv på mogen! Forteller senere.

Et bilde fra da jeg kom når vi døgna (ble litt random)

Antrekket fra fredag:
Vet ikke hvor Anh sitt er fra, men mitt er:
skjorte: Bik Bok (50%) | topp: (egentlig kjole) Bik Bok (50%) | Shorts: synes ikke, men fra sport butikken | belte: Bik Bok (50%?) | veske: Lindex (50%) | sko: Lindex (50%)

Random for beina mine! Ser så bleik ut i sammenligning med Anh :(((

Legg merke til bakgrunnen…..

…… Det er et PUSLESPILL! Seriøst, det er jo helt sykt! Familien til Anh har gjort det sammen, sikkert koseligt da å gjøre det sammen.

Og lørdagens antrekket. Hihih twins, nesten. Kjolen vår er fra Bik Bok (50%)

Hva syns du om antrekkene og bildene?

14 kommentarer

Siste innlegg