BARE SÅ DERE VET DET

Hei! Viss dere har lagt merke til det blogger jeg ikke så mye når jeg er på besøk. Anh står i dusjen så nå har jeg en liten tid med bloggen ♥. Har shoppet litt i dag også, må jo shoppe med beste jenta mi. MEN ÅÅHÅÅHÅHRÅRÅG, noe vi ble helt forbanna på………… det skal jeg fortelle på en videoblogg når jeg kommer hjem. Også har vi badet på stranda i dag. Vi to må jo ha med et helt flyttelass + at Anh har mistet setet på sykkelen sin, så vi var uten sete også. Men koselig tur ble det! Vi døgnet i natt ja. Så vi skulle på Rimi av alle butikker.Jeg satte meg ned, og sovnet. Jeg våknet og ingen var der, mystisk…. Neida Anh hadde gjemt seg og tatt bilder av meg. Gjemt seg, og gjemt seg, hun gikk bak meg. HAha

Gled dere til jeg kommer hjem, for da får dere masse BILDER og VIDEOER! Bare så dere vet det.
(Sikkert skrivefeil her, men fikser det senere!)

10 kommentarer

Siste innlegg