HVILKEN HEADER?

God morgen! I natt så har jeg sovet i en slik brakke med Humla (dags hund). Vi sov til halv et, bare deiligt å sove så lenge. Tenkte jeg skulle fått gjort ferdig ''all the blog-stuff today''. Men nå er jeg ferdig med headeren. Så spørsmålsrunde, så video av innkjøpene som jeg har lovet.

Noen som har sendt meg brev/kommentar når jeg skal til Sarpsborg og hvor jeg bor. Når jeg er der er jeg hos pappa. Jeg reiser dit tirsdag eller onsdag. Skal helt sikkert til Storbyen, noen som spurte om de kunne møte meg, hilse på meg. SÅ KLART KAN DERE DET. Blir bare glad jeg. Og jeg bor midt i byen. Skal si mer om det senere.

Men nå trenger jeg litt hjelp
. Klarer ikke å bestemme om jeg skal ha sommerfugler på headeren eller ikke. Hvilken syns dere jeg skal ha?

1

Har brukt photoshop og photoscape.

2

(De ser finere ut når jeg får de på plass der headeren skal være)

Header 1 eller 2?

28 kommentarer

Siste innlegg