INNKJØP OG NYTT KAMERA!

Hei! Beklager at jeg ikke har blogget så mye i dag, eller i går. Føler ikke for å blogge når jeg er på familiebesøk eller hos noen som ikke har blogg. Blir på en måte ikke det samme. Men nå skal jeg byne å blogge mer IKKE MINST VIDEOBLOGGER!!!!!!!!!!!!!! Har kjøpt meg et kamera som kan filme, hihihih glad som en liten unge når den får iskrem.

Her har dere innkjøpet:

Det kuleste jeg kjøpte var vel dette teltet. Følger også med et slikt ullteppe inni som er festet i en slik borrelås.

Så kommer det herlige kamera mitt. Fikk valget mellom rosa og svart. ROSA ♥
Det er så veldig mange som har svart, da tenkte jeg at jeg kunne ha rosa så jeg kjenner det bedre igjen. PLUSS at det er ikke så kjedeligt, hehe.

Jeg er jo skikkelig blond i hodet da. Når jeg så det så tenkte jeg, hvorfor er det bare to knapper? Når vi var på vei tilbake (hjem) så klarte jeg ikke å la være å opne det. Så bynte jeg å studere det nøye, haha så står det med store tjukke bokstaver ''Touch Screen'' og en slik finger.

Så nå venter jeg på at det røde lyset skal bli grønt…..

I steden for å vise innkjøpene mine slik jeg har gjort på bildet, så tenkte jeg at jeg heller kunne lage en video i morgen? I morgen avslutter jeg også spørsmålsrunden. Har du noe du lurer på så TRYKK HER

Skal jeg lage en video om innkjøpene, hva syns du om kameraet?

36 kommentarer

Siste innlegg