KOMMET FREM TIL.. OG VIDEOBLOGG

Beklager ingen blogging før i dag, men har en god grunn. Den lange reisen, men ENDELIG nå har jeg kommet frem til Hawaii. Har ikke sagt ifra fordi det skulle være en overaskelse.


Greit, greit! Jeg tulla, bare den lange reisen til Lillhammer.

Nå får dere en videoblogg. Endelig! I morgen, sååååå har jeg en plan. Tenkte å kjøpe det minst dyreste kamera som kan FILME. Da skal dere få flere videoblogger! Men da dropper jeg converse skoene som jeg har sikkla over lenge.

Til slutt så slenger jeg med et nydeligt (familie)bilde av meg og søskenbarnet mitt. Åhh, vent! Jeg kan jo ikke si ''familie'' hun er ikke samme art som meg! Hahaha, tulla. Hun er bare en strange alien.  

 

I morgen blir det Strandtorget, masse shopping <3333333. Da må jeg bare skrive masse hjerter! Lillehammer dagen i morgen så det blir masse salg.
btw: kommer ny header snart. En som passer bedre til designet.
(Rekker ikke å gå igjenom skrivefeil, flere som står i kø for å bruke datan) Snakkes!

Skal du shoppe i morgen, hva syns du om videoen?

11 kommentarer

Siste innlegg