FLERE BILDER FRA I GÅR #2

Hei! Det er så godt å sove lenge, ikke lenge siden jeg sto opp heller. I går kveld som sagt var jo helt gøyalt! Masse moro med veldig mange bilder. Her får dere se resten av bildene som jeg har plukket ut.

Let's get crazy!.. neida, men skulle egentlig bli et sjelebilde.

Ble jo revet ned i bakken, veldig mange ganger i går da. Haha, happy Lars! Til slutt så lekte jeg død.

Må bare le, alle hoppebilder av Lars stakars ble jo misslykka!

Random av meg.

Så var det ned i bakken enda en gang.

Ragnhild rød-nese.

Hjertet til Lars.

Så avslutter jeg et bildet som INGRID tok.

Planene mine i dag blir vel å plage Borghild? Det er ikke alltid en dans på roser når du skal henge med meg. Du vet aldri når jeg tar vannbøtta og tømmer over deg, mohaha. Under håret mit så kan det stikke opp to sånnå djevelhorn når som helst. Til slutt blir det en vannkrig.

Husker dere ringen som jeg ikke fikk av i går? Fingeren min har hovna opp, så jeg får ikke av meg ringen. Åååh plagsomt!

Hva syns du om bildene, hva skal du i dag?

12 kommentarer

Siste innlegg