NOEN BILDER FRA KVELDEN #1

Heihei! Nå sitter jeg ganske lonley i mørket heeelt alene i stua. Prøver å få av meg en ring som sitter fast, haha! Har tatt flere hundre bilder denne kvelden. Klarer jo selvfølgelig ikke bare å velge 10 bilder, så dere får flere senere også.

Siri, hehe samme kamera.

To gutter som er glade i hverandre. Haha

Tidenes beste bilde!

Siden jeg og Malin var ''paparazzier'' tok vi jo bilder av nesten alt/alle. En stakkars uskyldig mann som bare sto der ble også fotografert uten at han visste ordet av det. Så senere gikk det noen folk og spurte om de kunne bli tatt bilde av. Denne gangen valgte vi ut offerene våre selv.
To ''lykkelig-gift'' kone og mann. Tulla, lærerne våre.

Før jeg visste ordet av det var han så nerme som det på bildet og sa god sommerferie! (tror jeg det var) Uansett så er det bare hyggelig!

<3

Borghild! Gubben min, alltid i sin egen verden…

Ble jo tomt for brus etter hvert. Så vi måtte gå til ICA så fant Malin moreller og de var en sterk pris på de per hekto. Så hun måtte sjekke om de vegde så mye.

Så var det ''hade-vi kommer til og savne deg-tale'' til Simen. Trist, han flytter og skal byne på en ny skole.

Så fikk han en kake der det sto vi er glade i deg? Eller no.

Gjorde fjeset til Thea og Ingrid skurrete. For jeg vet at de ikke liker å bli med på bilder.

Borghild, nei gubben min. Marshmallows is her lifte. Hun setter den forran meg, buhuu nekter å sørge over gravsteinen hennes i framtiden! Tulla byner å bli så overtrøtt at jeg bare skriver tulletekst!

Flere bilder kommer.

Hva syns du om bildene, gjort i kveld?

8 kommentarer

Siste innlegg