BLOMSTRETE GAVER

Hei! I dag så reiste jeg til skolen helt vanlig. Sto opp klokken syv og da så jeg mamma litt mer pynta en hun går til vanlig. Hvor skal du?! Spurte jeg. Til CC og lillehammer. Gjett om jeg ble sur, jeg ville bli med jeg også! Haha, det er så typisk hver gang det er noe morsomt så er jeg på skolen (har ikke igjen flere dager å avspasere heller) Sist gang var det Sverige. Åhh, blir irritert.

Denne gangen tror jeg mamma har min smak. Hadde aldri forventa at hun skulle kjøpe noe til meg. Bare en liten ting ihvertfall. Så ligger det en innpakka pakke inni en Bik Bok pose. Og der var det tre herlige sommer kjoler!

Det bildet under er også kjole, men den var ikke så lang. Så det gikk an å brette den opp. Da likte jeg den mye bedre 😀

Ble jo også lit mistenkelig på hvorfor hun har kjøpt så dyre ting, men jeg har sett dem før de var på SALG. Det er jo en fail og ikke fjerne prislappen, haha! Hun har pakket den inn selv og jeg elsker når folk gjør det selv. Mye koseligere. Alle kjolene er det 50% på, alt er fra Bik Bok

Må ikke glemme toppen av kransekaka. Jeg hadde nettopp prøvd ut alle kjolene. Så sier mamma: – går du på kjøkkenet er det noen sko du kan bruke på skolen. Da tenkte jeg bare hvaaa?! Har hun kjøpt converse sko til meg også (har ønsket meg det en stund). Men haha! Der ligger det en nille pose med desse skoene.

Hun mente jo selvfølgelig tull. Skal bruke de når jeg klipper gress. Tror kanskje de også var på salg? Isåfall finner du de på nille for 50kr! Bra informasjon…
Fikk også en mascara som var på selvfølgelig salg (25%). Vi er vell en ''digge-salg-familie''

Hva likte du best og minst, liker du blomstermønster?

13 kommentarer

Siste innlegg