FASIT OG VINNER

Heihei var vel på tide å trekke vinneren av hvem som får en gratis header, men først får dere fasiten:

LYD 1 – marsvin     LYD 5 – knekkebrød     LYD 3 – hårskumm    LYD 4 – basketball

Må også beklage for dårlig kvalitet. Når jeg får meg ordentlig kamera som kan filme så skal det bli mere og bedre videoblogging. Gled dere!

Da gratulerer jeg WWW.GUROGRR.BLOGG.NO. Helst send meg et bilde av deg selv med samme str og bakgrunn.
Skulle egentlig besvare spørsmålsrunde i dag, men tok heller header konkuransen. Vil du stille meg spørsmål trykk HER

I dag fikk vi også tilbake tentamener forresten. Matte som jeg hadde forventet å få dårlig på, ble faktisk bra for meg. Norsk og engelsk derimot som jeg hadde forventet litt bra, ble sånn passe dårlig…………… Tror jeg skal begyne å forvente å få dårlig karakter, så får jeg bra 😀

Ønsker du deg en header av meg, er det slik med deg noen gang, forventer bra og får dårlig?

11 kommentarer

Siste innlegg