SMIL OG VÆR GLAD


Sånn seriøst, nå gidder jeg ikke å sutre over at det var siste episode av Ghost Whisperer torsdag. Selvom det var veldig trist! :-((((.
Eller om alle dritt kommentarene fra folk jeg kjenner og hele pakka. I don't care! Sier bare jeg.
Da vil jeg heller smile og være glad som overskrifta sier!

Noe jeg også setter stor pris på er når jeg får slike søte bilder fra de max søte leserene mine. Ble litt uklart fordi at jeg måtte gjøre det litt større. Denne er laget av  WWW.HELTJULIE.BLOGG.NO
(Vil du også lage til meg? Send til [email protected])

Da har jeg et nytt motto. SMIL OG VÆR GLAD!
Klarte ikke å velge mellom de to bildene under her. Jihaa, go selvdigger !<3

Dagens daffe-hoppe-outfit.  Legg merke til at jeg går i ullsokker! Fant ikke sokketøfflene mine, så da bruker jeg ullsokker.

Happy today?

13 kommentarer

Siste innlegg