JEG ER IKKE I HUMØR

Hei, har ikke blogga så mye i dag og i går. Joda har noen grunner:

For det første. I går, buhuuu var den aller, aller, aller SISTE episoda av ghost whisperer. Noe så trist jeg bare elsker serien og jeg har fulgt med på den siden jeg gikk i 6.klasse. For dere som så på den siste episoda. Så var det ikke meninga at det skulle ende slik. Alt skjedde jo på et kvarter, det med at de bekjempa mot skyggene osv. De hadde jo ikke noe valg! TV selskapet CBS har bestemt at ghost whisperer bare skal bli borte, hvorfor? Fordi de sier de har for lite seere. Åhhhrgh, blir så sint og lei meg.

For det andre NOEN SOM HAR LAGT MERKE TIL AT JEG HAR SLETTA C4RO.BLOGG.NO
Nå vet jeg om et par som er innom den bloggen bare for å sjekke om jeg skriver noe pinligt. Og mange har kommentert, hm hva skal jeg si? negativt på en måte. Kommer sikkert til å få, fy faen du er tragisk osv fra … personer viss de bare ikke har gidd opp bloggen min. NEGATIVE kommentarer fra foreksempel de jeg ikke kjenner skal jeg ikke si så mye om. MEN det er verre når de du kjenner, og som går på skolen din kommenterer NOE DE ALDRI HAR SAGT TIL MEG I VIRKELIGHETEN. Ja alle har lov til å ha sine meninger, men jeg går jo i samme klasse me de fleste som har kommentert. Og de har ALDRI og jeg gjentar aldri sagt dette til meg i virkeligheten. Det er kanskje to som faktisk har gått til trynet mit og sagt det rett ut og det blir jeg IKKE SUR AV. Blir mest glad, for da viser de at de ikke trenger å kommentere bloggen min, men si det personligt til meg. Skulle gjerne ha snakket med prikkprikk.. jeg også. Det eneste jeg vil si er at prikkprikk.. syns jeg har for stygg stemme. Nok om det. DETTE HAR INGENTING OM HVORFOR JEG SLETTET BLOGGEN. Det var noen ,hgm hgm skal ikke nevne navn eller bloggadresse (tror kanskje den er sletta også?). Som sa det til læreren, Men caro hun har osv, osv. Joda læreren har sjekket ut innlegget osv. Skal ikke si mer, MEN JEG SLETTA BLOGGEN FORDI IKKE FLERE LÆRERE SKAL LESE DET JEG SKRIVER. Og det er jo noen som har sagt at jeg burde slette bloggen, men hvet dere hva? Jeg nekter. Blogging er en av hobbyene mine!

Pluss at jeg har dårlig hårdag i dag, haha! Pytt, pytt det er ikke så nøye. Driter i det, men jeg kjenner jeg blir litt små irritert og ikke får lyst til å blogge. Tror jeg stopper innlegget her. Og tar meg fri fra bloggen en dag eller to, eller tre? Nå skal jeg ha på meg daffeklær og den kjente daffesveisen min, haha tulla. Skal se på ALLE ghost whisperer sesongene om igjen. Helt til 4.

Her er foresten et bilde fra når vi gikk tur. Borghild, meg og Kristine. Lånte det av Hilde, som lånte det av Kristine.

13 kommentarer
    1. Jeg opplever også og få neggative kommentarer på bloggen min å det liker jeg ikke. Å en ting som er det mest domme med det er at de som skriver dritt gir seg ut som ANONYM å når dem ikke tørr og si navne sitt eller blogg adr. så er det bare feigt 😉

    2. Stakkars deg caro 🙁 Det er så tragisk jeg skjønner ikke de bruker bare ikke nøtta si vist de har noen for det virker ikke jo sann for du har jo føleser du også D: Det går jo ikke an å bare skrive dritt til noen å tenke : det er ikke så falig uansett så da kan jeg jo skrive alt til ho for ho bryr seg ikke :/
      MVH: melissa

    3. Hva var det personen hadde sagt til læreren?? 😮
      Stygt gjort!! Jeg hadde klikket visst noen hadde blandet inn læreren i bloggen min !!! :@
      Du, jeg mener ikke noe stygt med dette, men kan du slutte å skrive osv, osv hele tiden, for du skriver det når det egentlig ikke er noe som skal komme etter.
      TIPS:
      – Ta stjerner isteden for å skrive prikkprikk om en person
      – Skriv flere punktum isteden for mange mange komma, men ikke altfor korte setninger da… 🙂
      Jeg tror teksten blir mye mer ryddig da!! 😀
      Lykke til med tipsene<33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg