VINN GRATIS HEADER AV MEG!

Heihei! Nå tror jeg beina mine dør snart. Har gått utrolig lang skoletur i dag, men det er jo ikke bare negativt med det! Det er jo kjempe koselig, syns jeg da. Ble jo en del bilder, men stjeler sikkert de av Hilde eller Kristine (mohahha). Så dere får se senere.

Nå har jeg tenkt til å være en engel. Skal lage en gratis header til en av dere. Det dere skal gjøre er å gjette hvilken lyd jeg har her på videoen.  Det er fire lyder, for å være litt xtra snill skal jeg skrive noen tipps til dere:

LYD 1: Noe som lever     LYD 2: Mat     LYD 3: Hårprodukt     LYD 4: Hallo? Alle vet jo at det er en ball, men hvilken ball? (Foreksempel en fotball)

Da har dere muligheten til å vinne en gratis header folkens, lykke til!
Nå må jeg løpe, har dårlig tid. Snakkes senere!


SPØRSMÅLSRUNDE PÅGÅR. NOE DU VIL SPØRRE MEG OM SÅ TRYKK HER

33 kommentarer

Siste innlegg