OUTFIT OG DÅRLIG VÆR

Oppdaga noe som var merkelig for ikke så veldig lenge siden. Jeg gikk på Voe sin blogg, og alltid når jeg er innom der har hun ca 2-3 hundre kommentarer, men nå sto det ''ingen kommentarer''! Jeg bare hæ? Og gikk inn på kommentarfeltet og bare skrev hei (haha) og når jeg skulle bare redigere et bilde så var det plutselig 45 kommentarer! Hun får kommentarer veldig fort må jeg si. Bra for henne!

Nå er det blitt dårlig vær igjen, det var vel vår tur siden det har vert nydeligt vær hele forige uke. Og nå er det for kaldt til å gå i shorts, buhuu. Håper på fint vær snart da!
Bilde under ble tatt for noen min siden, må jo oppdatere hvordan været ser ut her! Hahaa jeg har lite å gjøre..

Jaja var jo fint vær på starten av dagen da. Synn at jeg sov til klokka var rundt tre.. Her er dagens outfit:

Si hallo til Urotert bilde!

Ble et random bilde. Husker jeg rett så skulle jeg legge håret sidelengs. Så plutselig tok det bilde. Så det ble et halvsjokka tryne, men med et smil :)))

Litt feil fokusert, kamera fokuserte på bakgrunnen og ikke meg. Tror det ser på meg som om jeg var et tre?

Bluse: Lene V (mamma sin, vet ikke om den er å finne lenger?) | Bukse: Lene V | Topp: Cubus | Smykke: Filippinene | Armbånd: div (blant annet H&M og Gina T, det store fargerike fra Filippinene) | ring: H&M


SPØRSMÅLSRUNDE PÅGÅR. NOE DU VIL SPØRRE MEG OM SÅ TRYKK HER

Hvordan er været hos deg, hva syns du om antrekket?

28 kommentarer

Siste innlegg