HVORDAN ENDRE SEND KOMMENTAR?

Heihei, det er så godt å sove så lenge! No school today, kan bare sitte hjemme å kose meg, mens de andre sitter å regner, leser, bruker hjernen sin til å løse en oppgaver. Og jeg kan bare sitte å ta livet med ro! Hahaha. Deiligt.

Tenkte meg at jeg skal byne å dele noen koder med dere om det er noe dere lurer på. Fikk et spørsmål i kommentarfeltet på spørsmålsrunden min. Hvordan endrer du send kommentar tingen? Og det kan jeg hjelpe dere med.

Det første du gjør er å gå på design – rediger – maler – innlegg Image and video hosting by TinyPic

Neste du gjør er å trykke på CTRL og F samtidig og skriver inn  Send kommentar

(Siden jeg ikke har Send kommentar lenger har jeg trykk og gjør meg glad, men viss dere ikke har skrevet noe der fra før så skal dere skrive send kommentar. Og jeg bruker Mozilla Firefox, men viss dere foreksempel bruker Internet Explorer så kommer det opp en litt annerledes søke ting, men dere skal fortsatt bare skrive send kommentar)

Da kommer det opp en setning som ser slik ut;  <input id="comment_submit" class="submit" type="submit" name="submit" value="Send kommentar" />

Så endrer du Send kommentar til det du vil skal stå foreksempel Trykk send og gjør meg glad.

VIKTIG Å TRYKKE LAGRE MALEN TIL SLUTT


SPØRSMÅLSRUNDE PÅGÅR. NOE DU VIL SPØRRE MEG OM SÅ TRYKK HER

Noe mer dere trenger hjelp til?

21 kommentarer

Siste innlegg