I DAG HAR VI FÅTT MYE UT AV DAGEN

Når jeg srkiver ''vi'' så mener jeg meg og Hilde. Vi har gjort mye i dag. Ingen skole i dag heller fordi læreren plukket ut to tilfeldige som skulle få fri. Hiihi selvfølgelig meg og Hilde!……………….. okei avspasering. Sto opp tidelig i dag, klokka ca ni og Hilde tidligere fordi hun måtte ha tid til å fikse seg.
Og i bilen så hadde vi det jo morsomt med bilder og musikk. En sang som ble spillt opp mange ganger var

Shania Twain – that don't impress me much (gammel sang, men frisker opp minner!)


Skulle forestille skyskraper…


Skulle dette være en fornermelse? Hilde skulle prøve å lage noe som ligna på meg, haaha. Ellers var det bare
å vente, vente, veeeente. Over 20 min forsinka, blæææh. Bra det fins lego da!

Møtte noen vi kjente. Silje og læreren vår.

så var det senteret.

gratis smaksprøver <3

Og når vi kom til skolen i Kvam. Så skulle jeg og Hilde være spreke å gå resten av veien. Og da gikk vi gjennom barneskolen for å sjekke om noe hadde forandra seg.  Og da møtte vi en lærer fra skolen vår som tok bilder av de som var utplasert og det gjorde jo jeg og Hilde også (bare ikke med de som var utplasert). Så da ble det et fint bilde av Berit og Hilde.

Så enda en gang så møtte vi en annen lærer og hun bynte å snakke med oss. Og da lurte hun på om vi ville bli med inn. Og da hadde jo jeg og Hilde tenkt til og bare se om noe inne hadde forandra seg. Og enda en gang møtte vi den læreren vi hadde før. Og da ble vi innvitert til å se på slik matte ting dag. Passa dårlig, jeg HATER matte. Har jeg fortalt at første gangen vi hadde matte som var i første klasse spydde jeg over hele matteboka!? Haah tegn på at jeg ikke liker matte. Siden det bare var sukkerbiter denne klassa regna med gikk det bra.

Tilbakeblikk. Klassebildet vårt henger på veggen. Haha gode gamle tider, men jeg har sykt forandra meg!

Så var det en som venta på oss når vi kom hjem.

Hva syns du om bildene, fått gjort mye i dag?

11 kommentarer

Siste innlegg