JEG BLE VOLDTATT PÅ EXPERT I DAG

Yess, nå er vi ferdige med alle tentamener for dette skoleåret. Hadde mattetentamen i dag og vi får ikke gå før klokka er 11, kunne gått leeeenge før jeg, haha. Så var klokka fem på eleve, så uff dette er kjedeligt tenkte jeg. Så da brukte jeg kalkulator på den siste oppgava av sikkert halve jeg skjønte eller klarte. Så lalalaa nå er jeg ferdig, stikker til senteret. Selvfølgelig læreren kommer bak meg, og sier: – Kan du ikke pluss? Haha, så jeg satt i 10 min lenger å regna det opp igjen! Litt senere ble det en ny lærer. Så nå leser du teksta til den jenta som bare gikk vanlig til kateteret, kasta fra seg matteprøva eller tentamen, å storma ut og ikke turde å se på læreren, haha!

Her har dere den slappe tentamen outfiten.

Men til det overskrifta har og si. Etter tentamen, selvfølgelig ikke bare jeg som var lei av masse tal som surra rundt i hodet mit. Så skulle egentlig gå å finne meg en ny mascara, men hallo. Hadde tre gutter som nekta å ta et steg inn i butikken der de har sminke, så de ble nok expert. Men etter vi hadde vert inne på expert ca en halvtime skulle vi gå ut igjen. Jeg ble angrepet fra bak, og ble lagt ned i gulvet og det neste jeg husker var at jeg hadde en rompe midt i trynet, og beføling opp over låra og til magen! Hmmm, hvem var det tro?? Haha, vennskapelig glede! <3

Det beste med tentamener er vell at man får ha med seg godteri OG at man får gå når man har lyst (så lenge det er etter klokka 11)

Har du lurt på hvorfor slike tannkrem reklamer alltid får slik stjerne i tennene? Det skal jeg fortelle deg. De spiser godteri og drikker brus mange ganger daglig. Til slutt så får du så vite tenner, at når du smiler så kommer det automatisk opp en diger stjerne som lyser til alle retninger.

ntåå, se hvem som koser seg nå da.

Btw: Haha, gidder ikke å skrive caroiz i venstre hjørne lenger. Fordi viss jeg ikke har samme størelse på bildene blir skriften enten større eller mindre. Viss dere skal låne noen bilder så skriv kildene deres!

Er du glad i matte, hva har dere gjort eller skal gjøre i dag?

22 kommentarer

Siste innlegg