INTERNETT ER TILBAKE

Yess, endelig internett tilbake! Har bare vert borte i to dager tror jeg(?). Nå ser jeg hvor svak jeg er for datan, haha! Den er jo en stor must have.

I dag har jeg hatt besøk av to søskenbarn. Været har vert storfint, så vi har sittet på verandan og koset oss. Har også bada i dag, brrrr iskaldt! Har bilder, men viser dere senere.


Så er de meg og de snakkebobblene mine da. Ble visst liten skrift, så stort ut når jeg redigerte de, haha! Men det står ''det kamera burde se å passe seg snart, så jeg får spise i freeeed!''
Ble et random bilde, var ikke helt sikker på når det tok bilde, tror heller ikke at Mina visste det heller, for hun smila noen sekunder senere. Hehe


Det som er øverst på hamburgeren min ser ekkelt ut, men det er slik hamburger ost, eller hva jeg skal kalle det. Mais, salat og kjøtt. Naaam, blir bare frista med en gang jeg ser bildet!

Tror jeg kommer til å skrive caroiz nederst i venstre hjørne fra nå av, vedder på at jeg glemmer det noen ganger, men, men ..

Hva har dere gjort i dag, hatt fint vær?

7 kommentarer

Siste innlegg