NÅ ER JEG V-A-R-M

 

I dag har jeg fått god tid. Ble ferdig å fikse meg for lenge siden. Men ååh jeg hater å stå opp tidelig. Sto opp klokka halv syv i dag. Men nå er jeg utrolig varm! Har drukket en hel kopp med te, av all verdens drikker så ender jeg opp med te! Haha, tror det er første gangen jeg drikker det i år. Men jeg merka etter jeg hadde drikket opp te'en min at vi hadde kakao. Så jeg ble så frista, så da enda jeg opp med det også!
Er både varm og mett! Har tentamen i dag også, blææh. Men har lyst til å bli fort ferdig slik at jeg kan gå hjem tidelig. Hater tentamener, tar jo så lang tid! Men får jo ha med
godteri da. Men nå må jeg stikke, må gå på 2min. Ønsk meg lykke til!
Er du glad i te og kakao, liker du tentamener?

7 kommentarer
    1. Te og kakao er veldig godt det,men selv er det kaffe som gjelder:)
      Jeg kan ikke si at jeg har så altfor gode minner med tentamenene,
      men det gikk jo ikke så halvgærent heller da,så-
      greit når man først kommer igang 🙂
      Ha en flotters dag!

    2. lykke til med tentamen 😀 Like begge deler, og elske når æ e hos venna mine, dem blander det sammen 😀 Høres sikkert kvalmt ut xD, Men e yummi yummi ;D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg