MINNEBOKS

Hei! Nå har jeg vert sprek i dag. Har holdt meg unna datan meste parten av dagen. Men hva har jeg brukt dagen min til? Jo jeg har spilt basketball! Hadde et lite besøk av Borghild også, hun foretrekker å vere anonym når det gjelder bilder. Neida, men hun liker ikke å bli tatt bilde av…. to bad for you! Tulla.

Men jeg begynte å rote frem i noen av minnene, og da har jeg en minneboks. Eller det er ikke en minneboks, det er mamma's bittelille piknikkurv, men jeg stjal den når jeg var liten, mohaha. Men i den boksen har jeg hatt ting fra når jeg bare var liten.

Dette strikka jeg på barneskolen i 6 eller 7 klasse tror jeg (?). Det var til det første kjæledyret mit. Hadde en hamster som hette Tussi.

Åååh, hvor skal jeg starte når det gjelder denne steinen(?). For denne steinen hadde jeg store forhåpninger kanskje to måneder! Det begynte med at jeg gikk meg en tur bortover fortauget. Plutselig så jeg denne steinen, ååååååh, hva er dette?! Den lå jo bare pent og roligt mitt på fortauget. Gjett hva jeg ropte ut? Jeg blir riiiiiiiiiiiiiik, jeg har funnet en metorit! Så jeg sa det til alle, til og med isbil mannen. Han trudde det var sement, pyysh det er det vel ikke. Det er metorit! Sa jeg bynte å vise den fram til lærere og alle. Det viste seg at det bare var en vanlig stein, utrolig skuffet!

Hehe, drev og sammenligna sokken min, med pappa sin når jeg var bitteliten.

Ja, hva befinner seg inni den boksen? Jo nemmelig håret mit, hadde hår nesten helt ned til rompa! Så klippte mamma det av, og det ble til og meg skjevt! Så jeg måtte til frisøren, og hun klippte av enda mer! Så det endte opp med at jeg fikk hår til ørene! Ikke bare det, jeg prøve å lime det på etterpå, haha!

bilde av når mamma og pappa gifta seg, gamle tider 🙂

Den aller første parfyma mi, følgte med en barbie dukke også.

Og et brev jeg fikk av en vennine av meg i Filippinene, med en søt engel.

Når jeg var i Filippinene, så stirra alle jo på meg fordi jeg var så mye lenger og ''hvitere'' en de andre. Men det var ei som fulgte etter meg, men hun var jo utrolig snill! Og noen dager før jeg skulle reise gidde hun meg bilder av tiden vi hadde tilbringt sammen, og en suvenir + at jeg fikk en hårbørst med blomster på.

Billett til eventyrland og FAKE high school musical konsert. Believe it or not, men jeg har vert der! HAha, leeenge siden.

Denne lagde jeg også på skolen, skulle egentlig gi den til Aurora. Men det ble aldri, så ble den ødelagt.

har mange flere slike minner, kan vise senere viss dere bil se.

Liker du basketball, har du minner fra når du var liten?

11 kommentarer

Siste innlegg