VURDERING – SUSANNE X2

FØRSTEINNTRYKK: Førsteintrykket mitt blir at jeg ser to søte jenter. Og da tenker jeg jo selvølgelig at de blogger sammen og er gode venner. Og jeg pleier å lese det som står i sidemenyen og da har de samme navn Susanne og Susanne, syns det er kult. Så det var et bra første inntrykk
Karakter: 4

DESIGN: Noe som henger med førsteinntrykket kan jo vere designet også. Det ser litt kjedeligt ut, ingen html koder der og slik. Headeren er vel lit vanlig, men det er klare å fine bilder av dere. Så det blir jo en xtra pluss.
Karakter: 3

INNLEGG: Jeg liker skrivemåten deres, men det hadde vert lit bedre om dere ikke hadde hatt med så mange hjerter og smileyer i innleggene deres. Kan hende dere ikke blogger hveeer dag (en skjelden gang), men dere blogger ofte nok.
Karakter: 3

HELHET: Bloggen er jo bra, selvom det ikke er så mange koder. Dere har som oftes med bilder av dere to selv, og da ser man at dere har de gøy sammen og er gode venner. Alltid koseligt å se slike bilder.
Karakter: 4+

Samlet karakter: 3+

Hva syns du om bloggen deres, hvilken karakter ville du gitt?

7 kommentarer

Siste innlegg