HVORFOR HAR JEG SÅ UFLAKS?!

Nå blir jeg så irritert! Jeg har planlagt å endre design og header i dag til noe mer sommerlig. Og da skulle jeg bruke den kjolen som passa perfekt til designet og det som hører til. Men jeg la kjolen i vasken i mens jeg skulle snu meg å hente noe. Og da hadde jeg den flaska med brunkren (som jeg ikke bruker) men bare var der, haha bak meg. Og når jeg skulle snu meg kom albogen min borti den så den datt i vasken PÅ KJOLEN min, ca kvarte flaska. Gjett om jeg ble irritert og sur!

Så jeg kasta den inn i vaskemaskinen, men ååh det tar jo så lang tid. Og jeg har ikke så veldig god tolmodighet så jeg stoppa den etter 10 min ellerno. Men neida ingen forandring, bortsett fra at den var våt da ….

Men fra et eller annet sted, har jeg hørt at det går an å ta bort fett som man har fått på klærne med zalo. Så jeg måtte jo prøve det da, selvom det ikke var fett. Og på reklamene sier de at en dråpe er nok. Haha en dråpe er ikke nok for meg! Tok på så mye jeg at flaska nesten ble tom. Men vet du hva? Det funka. Viss du har fått brunkrem på et klesplagg så anbefaler jeg å skrubbe med zalo!

 

Men jeg har jo heller ikke tolmodighet å vente mange timer på at kjolen skal tørke eller da! Så jeg fikk en brilliant idê, jeg fant fram vifta og hårføner. For man har jo ikke en tørketrommel når man trenger det, så irriterendest.

Og slik ser det ut nå:

så visst kjolen min tørker så blir det ny header og små endringer på designet i kveld! Og i går natt lasta jeg ned et redigerings program som jeg tror er til stor hjelp. Men dere får se senere i kveld.
Nå skal jeg gå å se om kjolen min har tørka mer, snakkes!

har dere uflaks noen gang?

13 kommentarer

Siste innlegg