TENK Å VÆRE EN SÅNN AVATAR FIGUR FOR EN DAG

Heyhey i går kveld hadde jeg en liten bloggpause på kvelden som jeg tror (kanskjeee dere fikk med dere) Hvorfor? Fordi at blogglysten min tok seg en liten ferietur til Hawaii. Hahah, men jeg så på filmen avatar, som jeg har hatt oppå hyllen min en god stund nå, men ikke sett den. Men den var en smule kjedelig på starten, men den ble DRIT BRA! Og det ser jo så levendest ut jo, mye data osv. Men uansett det hadde vert litt gøy å være en sånn avatar figur for en dag!

Og jeg digger den lange fletten deres, bare å stikke den inn i det dere dyr de flyr på (eller hva jeg skal kalle det) også kan de bare styre den og slik. Dårlig forklaring, men når jeg så det fikk jeg også lyst på slik, haha!

juhuu, se hvor lang den ble da. Håret ble myee lenger. Neida, ingen forskjell. Dream on Caro, kanskje det skjer en vakker dag at du får en slik lang flette?

Og foresten, visste dere at de brukte ti år på å lage den filmen! Jeg vet, lang tid. Men det var fordi at når de bynte å lage den filmen hadde de ikke nok avansert datagreier å slik, så de måtte vente på at de kom og sånn.

Har du sett Avatar filmen, syns du den var bra. Hvis du ikke har sett den, har du lyst til å se den?

17 kommentarer

Siste innlegg