FORTJENER ”VOE” Å VÆRE PÅ TOPPLISTEN?

Jeg husker i sommer da jeg begynte å lese bloggen til Voe. Hun hadde alltid så morsome videoer med seg selv, og med venner. Men nå i de siste har hun ikke begynt å blogge så mye og neste aldri videoer. Det har jeg tenkt over litt nå. Hun har jo mye å blogge om da, og man ser hun nesten overalt på reklamer. Etter min mening har hun ikke så veldig spesiel blogg, jeg leser bloggen hennes ikke så veldig ofte lenger pga det. Det er veldig mye reklamer på bloggen hennes også.

Det er jo mange andre bloggere som blogger om mer interesant en hun gjør. Som har ofte videoer og ikke reklamerer for den dere roxxy greia som hun gjør veldig ofte fortiden. Men hun skriver bra da og har mange fine bilder, men jeg har på en måte mistet lysten til å lese bloggen hennes. Så etter min mening syns jeg at noen andre kan være på første plass på topplisten. Nå høres det veldig ut som at jeg har lyst til å være det, men jeg tenkte på noen andre som har mange videoer, fine bilder, noe interesant å blogge om. Og hele pakka. Jeg skjønner jo at hun er veldig opptatt for tiden å sånn, men da burde noen andre få prøve seg etter min mening 🙂

Men hun har jo helt nydelig header

Men nå MÅ jeg byne å øve, sa det i sta også, men jeg bare utsetter det og utsetter det, haha typisk meg!
(gidder ikke å lete igjenom etter skrivefeil)

Hva syns du, fortjener hun å være på første plass?

41 kommentarer
    1. husker jeg og ei venninne rota rundt på nettby, og fant hennes blogg ved en tilfeldighet, og det var da første gangen jeg leste den. Da syns jeg hu virka som et jordnær og morsom jente, men nå er det FOR mye fokus på at hu er på 1. plass lizzom. Ja, jeg sku gjerne ha blitt kontaktet av sponsorer hele tiden osv og vil gjerne oppleve masse av det hu har opplevd, for ja hu har jo utseende med ofc. Men syns bloggen hennes har dappa SÅ ned! Er ikke pga lite blogging av hu, men hu blogger lizzom ikke om ting som jeg gidder å lese lenger, og er enig med deg: er litt for mye reklamering noen ganger.

    2. Enig med deg ass. Synes heller ikke at hun fortjener 1.plassen. Ulrikke Lund fortjener den mer. Og de derre PH deltagerne kan bare dra seg av listen. De skriver ikke bra, og blogger bare om dagens episode! O_O Okay, kanskje jeg overdrev litt. Men herregud da.. Blogging er ikke blogging lenger.

    3. Roxxy er jo moren sitt firma så det er ikke rart det blir nevnt. Det har jo bare vært nevnt i 4 innlegg, så vil ikke kalle det “hele tida”. Jo, jeg syns hun fortjener det. Jeg møtte hun faktisk i dag og hun er det nydeligste menneske du noen gang vil møte, og hun jobber hardt for å få til det hun har lyst på, derfor er ikke bloggingen like hyppig lenger, hun har et loiv utenom også. Jeg kunne ikke tenke meg at en annen lå øverst, det er ingen blogger som legger så mye anstrengelse og arbeid for at 60 000 lesere daglig skal bli fornøyde – det er jo mye mer bak bloggingen også. Og det er vel det som gjør hun interresant. Så ja, jeg syns hun fortjener det,

    4. Jeg leser aldri bloggen hennes heretter, jeg leste den kanskje en gang i uka før, men den engasjerte meg liksom ikke, derfor leser jeg den ikke mer. (bare hvis jeg kjeder meg syyykt). Jeg syns de jeg er venner med (bl.a. deg) blogger veldig bra, og derfor syns jeg noen andre kan komme på 1.plass.
      Jeg tror hun er der, fordi folk som har begynt å lese bloggen, MÅ liksom fortsette og det er sikkert noen som ser opp til henne. Hun har utseende, og derfor også kanskje !? vet ikke.

    5. Jeg syns det blir litt teit å diskutere om man er verdig førsteplassen eller ikke, for det er faktisk pga oss at hun ligger der. Det er vi som besøker bloggen hennes. Hun kan jo ikke noe for at hu ligger helt på toppen..

    6. Jeg synes ikke at hun fortjener det lengre -.- I et innlegg så sa hun at man skal ”stand up to yourself” ellernoe, så i ett innlegg så fjærnet hun 2-3 bilder som kanskje var litt småflaue, men ikke noe stort egentlig. Jeg syntes personlig at det var litt teit.
      Og jeg er enig det med reklamering. Hun skriver vel mange anbefalinger ang. produkter, men jeg tror faktisk at hun får betalt for å si positive ting om produktene hun anbefaler 🙂

    7. hun fortjener egentlig ikke 1. plass, kor det er så mange andre som vil komme dit. etter min mening burde hun slette bloggen -.-

    8. Jeg synes hun fortjener det på èn måte, men samtidig ikke. Hun hadde jo masse videoblogger ogsånn før som gjorde bloggen hennes bedre, men da hadde hun nok bedre tid fordi det var sommerferie. Synes hun blogger ganske sjelden nå ja. Vet om andre bloggere som blogger bedre og oftere enn henne.. Uansett er det ikke hennes skyld at hun ligger der oppe, det er jo alle som leser den sin skyld 🙂

    9. Jeg har ikke noe i mot Voe i det hele tatt : )
      Men når man har travelt om dagene så skjønner jeg henne utrolig godt ! Jeg hadde også hatt det utrolig travelt om jeg lå på første plass på topplisten..Men skjønner dere andre også.
      Men hun er jo et forbilde for mange andre små og på hennes alder ;D Så har ingen negative om hun : )
      Men er jo enig at noen andre kan få prøve seg på første plass på topplisten 😀

    10. Grunnen til at hun er på første plass nå, er jo fordi hun fortjener det!
      Hun har jobb mange timer unna, hu går på ungdomsskole hvor hu har prøver å må pugge hele tiden.
      Hun går på mye av hobbyer.
      Derfor er hun opptatt..
      jeg , eller.. ALLE synes henne burde ha flere videoer, Voe hadde flere videoer i uka, nå er det ingen.
      VÆR ENSTE INNLEGG VOE SKRIVER, SÅ FÅR HU ALLTID 300- 900 KOMMENTARER VÆR GANG, HVOR NESTEN alle KOMMENTARENE ER: ÅÅH, DU ER SÅ KJEDELIG, FORDI DU HAR ALDRI VIDEOER, DU BLOGGER NESTEN ALDRI LENGER!
      Men, det er jo en grunn til det!
      kanskje Voe er lei av alle stygge kommentarer, å som sagt, HU HAR DET TRAVELT fortiden,! det sier hun jo i inneleggene!
      Grunnen til at hu har reklamer, får være med på masse sånne ting, er fordi hu er på 1. plass. hun er en av norges kjendiser, hun er ung og Sykt pen! osv
      jeg elsker den bloggen, å jeg synes hun fortjener det!
      Men jeg synes at alle som leser bloggen hennes, å som missliker henne pga videoer og sånt, de burde tenke selv også, tenke på om hvis DU var på 1.plass, det er slitsomt å være kjendis samtidig når du har SÅ utrolig mye å gjøre og øve på i fritiden!
      🙂

    11. Jeg syns hun fortjener å være på 1. plass. Ta et eksempel da, tcmn. Voe blogger veldig bra, hun har ikke masse banningsord, og skriver ikke negativt. Det kan være noe hun ikke liker, men hhun skriver ikke med banningsord. Ikke det at jeg ikke liker tcmn, jeg leser den litt også . Men ta de, de skriver helt forskjellig. Hvis Voe får stygge kommentarer , skriver hun ikke ”kan dere stikka av idioter” å lager et innlegg med klaging,syting å masse banningsord. Hun har både EKSAMEN OG LEKSER , hun JOBBER i ONE PIECE BUTIKK, hun har hatt KONFIRMASJON, og hun går på DANSING. Hun har det jo travelt ! Skal hun liksom ikke hatt konfirmasjon, droppet jobben, droppet lekser, fordi dere skal lese på bloggen hennes !!?? Hun har masse å ta seg av, å JA jeg syns hun fortjener å være på 1. plass. . Hun brukte faktisk 3 timer på å redigere en video til bloggen sin. Det er jo grunner til at hun ikke ar videoer, hun har masse å gjøre. Konfirmasjon,jobb,lekser,skole, dansing osv. Skjønner ikke dere det ? Ikke frekt, men det er jo noe å tenkt over .. !!!!!!!!

    12. Jeg syns hun fortjener det. Hun skriver bra, forhold til slik som tcmn..
      Hun har hatt det travelt. Hvis dere har lest bloggen hennes, skjønner jo dere det !

    13. Hei. Jeg syns voe skal fortjener å vere på topplistn. DEt er jo ikke rat at hun ikke har så mange vidioer. Hun har nettop hadd kofumarsjon, hun går på ongdomstrinet, det er jo der hun har masse eksamen å masse lekser. Hun har jobb, hun går skole nesten hver dag. Hun har dansingen hun må gjøre. DEt er masse å gjøre. Hun må dusje. Kunne ikke du ha prøvd å vask å gjøre lekser, dusje sitte med datan å alt det voe gjør. Jeg leser bloggen hennes hver dag. Hvis jeg har vert voe så har kanjse ikke jeg klart å blogget. Hvet dere hvorfor hun fortjener å være på topp listen, jo det er for hun skriver kjepe bra på bloggen, hun er en bra blogger, hun skriver ikke baningord. Å masse mere. Jeg vet nesten ikke hvordan jeg skla få si at hun fprtjener det.

    14. Såklart fortjener hun det! Det er jo -vår- skyld at hun er der, det er jo vi som er innom bloggen hennes hver dag. Hun har masse lesere, og det er derfor hun er på topplisten.
      Altså fortjener hun det. 🙂

    15. Er jo ikke hennes feil,men synes at skal hun ha så mye på bloggen skal hun ta vare på det og.
      Hun tar ikke vare på leserne hvertfall.

    16. Voe er kjempe flink å blogge etter min mening, bra bilder ig hun GJØR faktisk noe i livet sitt som er interessangt å lese om. Jeg må nok si jeg er uenig her 🙂

    17. Voe fortjener jo kansje å være på første plass, selv om jeg må si meg enig i det du skriver. Jeg leser ikke bloggen hennes lengere, fordi jeg syns den blei litt for kjedleg. Men som alle dere andre skriver er hun jo litt stresset om dagen, og kansje ikke får tid til alt, og det forstår jeg jo når hun nå er midt oppi alt med eksamen å har sikkert mye lekser osv. pluss att hun har en jobb i tillegg. Men samtidig som hun gjør alt dette tror jeg hun prøve så godt hun kan å gjøre leserene fornøyde med bloggingen. Alt handler jo ikke bare om bloggen heller, men også venner og familie og alt det livet utenom.
      det var min mening om det ! 🙂

    18. du er bare misunnerlig!
      Du trenger ikke å rakke ned på andre for å kommer opp selv, jeg ser bare mer ned på deg når du sier sånn!

    19. Ja… jeg er HELT ENIG med deg assa. Jeg syntes også noen andre kan komme på førsteplass. Jeg syntes du skal komme på førsteplss fordi du har så fin blogg å du har altid noe å blogge om. Så det er min mening! Kul blogg å heder!

    20. Der er jeg nok litt uenig. Voe er en ung, frisk og utrolig pen jente. Alle vil ha en “bit” av henne. Det er nok en av grunnene til at hun reklamerer for produkter og andre ting. Og nå som hun er på 1. plass på blogg.no, er hun automatisk en liten bloggkjendis og derfor kjent.
      Og, er det ikke en grunn til at hun er på topplista? Jo, hun har titusens av lesere hver dag som leser bloggen hennes. Mesteparten leser den fast, og det er bare en grunn: Bloggen hennes er godt likt. Selv er jeg fast leser og kunne aldri blitt lei.
      Ha fremdeles en god dag 🙂

    21. jeg har lest over kommentarer, og jeg er helt uenig i dette innlegget. hun blogger ikke så mye pga, hun er på jobb, hun har lekser, hun går på dansing, hun har nettopp hatt konfirmasjon. Skjønner ?! Og dessuten er det noen som syns at andre burde være på 1. plass. HALLO?!?!?!Det er jo vi som gjør slik at hun er der. Hvis hun blogger så dårlig, hvorfor gidder vi å lese, men hun er fremdeles på 1. plass ? Tenkt litt da .. Helt enig med deg Veronika <3 !
      Syns dere burde tenkt over hva dere skrive, altså dere som kommenterer. Hun har det travelt. Hun er på førstplass fordi hun har en så flott blogg, og skriver bra ! TENK! Det er 60000 som leser bloggen hennes, og jeg er en av de , og kommer til å være fast leser så lenge bloggen eksisterer !
      Ha en fin kveld 🙂

    22. jeg er enig med deg. jeg vet om mange andre som fortjener 1.plassen bedre enn hun. jeg var fast leser før når hun hadde outfit nesten hver dag, videoblogger ofte, og når hun blogget om ting som var morsomme å lese om.. nå er det ikke sånn lenger, og jeg har mistet helt sansen for henne..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg