KART MEG HER, OG KART MEG DER

Jeg orker ikke mere kart! Det eneste jeg hører er kart meg her, og kart med der. Ditten og datten om dette utrolig stygge kartet. Og jeg er ikke ferdig med det første en gang! Det tar jo år og dag. Men jeg har jo ikke vert på skolen på to dager. Så jeg har jo liksom ikke fått tid til det. Hahah skal vere skikkelig angelface til læreren.

Men noe jeg merket når jeg og Ingrid satt på dataen på skolen. Og gjorde selvfølgelig det vi skulleeeeee. Men vi gikk innom blogg.no og da så vi på mest aktive lista og jeg var på topp 25! Faktisk på 16.plass!  Bare stikk innom HER (også trykk på mest aktive). Jeg ble jo kjempe glad. Har ikke forventet at jeg skulle strekke meg lenger og lenger opp mot topplista. Men det er jo DERE jeg skal takke som leser og stikker innom bloggen min!

Men da får jeg stikke tilbake til det utrolige fine kartet mit jeg da. Fglosægnjdiofghn får bare lyst til å rive det i stykker som jeg har gjort med dette arket her

Image and video hosting by TinyPic
Hoho jeg så litt agresiv ut! Snakkes!

Liker du lekser, blir du fort lei av leksene?

7 kommentarer

Siste innlegg