NO SCHOOL TODAY

Idag har jeg faktisk ikke fått sovet lenge. Og jeg har heller ikke vert på skolen, juhuu. Men jeg tok meg fri fordi at jeg skulle til dyrlegen til klokka var ti med den lille gutten min. Han er ikke syk eller noe, men jeg har kastrert han. Hvorfor? Fordi jeg har et jente marsvin også og de er ikke akkurat så veldig gamle, og de  har heeeele livet sitt framover. Og jeg vil ikke at de skal kjede seg hele livet, og noen ganger kan de hende at de biter på gitteret fordi de vil komme til hverandre. Så da brukte jeg en masse penger av mine egne for å kastrere han, og det vil si at de ikke kan få barn. Og jeg kunne ha kjøpt et nytt et, men jeg får ikke lov til å ha fler og jeg nekter å velge en av dem.

Jeg har en dyrlege ikke så langt unna meg, nesten nabo. Så jeg spurte hvor mye det kosta. 5-6 hundre sa hun, og det er jo ikke så mye, så jeg tenkte det skal jeg klare å tjene. Så kommer jeg til kassa og da sier hun dama at det blir 1100, jeg bare hææ?! Så da får jeg regning i posten. Og jeg som hadde planer om å kjøpe den fine tightsen og en mascara, jaja! Han er ikke død på bildet om dere lurer, men han er utrolig sliten etter opperasjonen og nå ligger han med varmeflasker og slik teppe som han fikk av dyrlegen + toppen min.


Dagens daffe outfit består av: kosebukse fra cubus og genser fra cubus. Ikke så spenende.

Og jeg har glemt å vise dere det jeg fant på tivoliet 17.mai på den klo maskinen. Jeg pleier aldri og da mener jeg aldri å vinne på slik tivoli greier. Men jeg prøvde tre ganger og vant to. Åååh jeg er mesternes mester! Men jeg er ikke like gal som Anh, brukte opp utrolig mye penger på det klospillet, og hun vant så mange bamser at hun ikke klarte å bære alle sammen, og søstrene hennes vant store bamser enda sykere haha, jeg har alltid hatt lyst på slike store bamser, men taper alltid :((


hihi, jeg vant en djevel bamse og en hello kitty bamse.


Ja, jeg spiste dream is i natt når klokka var halv 4, men jeg turte ikke å legge den i fryseren fordi det var så mørkt. Og i dag så ser det slik ut.

Hva har du gjort på skolen i dag, hva syns du om bildene?

8 kommentarer

Siste innlegg