SWEDEN GIRLS

Heihei først nå har jeg anledning til å blogge. Har vert opptatt i hele dag! Så nå har jeg kommet hjem og skal straks ta meg en dusj. Har vert på shopping tur i dag med Anh og det var utrolig koselig, etter det reise vi rett på tivoli. Men pappa har jo kjøpt slik dere blokk med 6 biletter for 250kr sykt dyrt! Jeg og Anh tok to karuseller som liksom var de ''største'' alle hyla og jeg og Anh bare, ååh så kjedelig. Men jeg ville jo ikke kaste bort så mye penger. Så jeg og Anh gjorde noe utrolig flaut vi gjikk rundt å spurte om folk ville kjøpe bilettene, haha. Men vi fikk selgt dem til slutt. Og jeg vant to bamser på den klo tingen der man skal vinne bamser 2 av 3 ganger, jeg er kort sagt MESTER!

btw: Mobil bilder er best

Solbrille prøving.

Verdens to søteste kofferter

Joda, den crazy jenta sitter på gulvet mitt i butikken å teller mynter. Jeg var tom for penger og jeg MÅTTE bare ha den veska, og jeg hadde mest 1 kroninger og danske penger av en eller annen grunn.

Til slutt avslutta vi det med en deilig slush. Jordbær slushen var ikke helt ferdig, men vi måtte ha det. Så det ligner litt på tarmer som vi kaller det!

Og jeg er stor førnøgd med innkjøpene i dag, har vel kjøpt en del. Kan sikkert vise dere i morgen om dere er interisert.

Har du hatt en koselig dag i dag, vil du se innkjøpene mine?

8 kommentarer

Siste innlegg