ICECREAM QUEEN – TEGNESERIE

Noe jeg ikke sa i det innlegget når jeg var på Otta. Var at det var 40% på isen og jeg og mamma vi er skikkelig iskrem elskere og selvfølgelig da så måtte vi kjøpe en haug med iskrem. Men vi har masse i fryseren fra før, men får aldri nok når det handler om iskrem.

Og i sta skulle jeg gå til kjøleskapet for å finne gulerot til marsvina og da kolapsa alle hyllene som er lage av glas ned, da mener jeg at nesten alt inne i kjøleskapet fossa ut, og ting som var av glass ble ødelagt og hele gulvet ble vått. Så derfor står mamma med gule hansker, mye pappir og en stor fille eller hva jeg skal kalle det.

Ble også en liten tegneserie, var egentlig meninga at det bare skulle vere vanlige bilder. Men så kom mamma og bynte å lage rare grimaser når kameraet tok bilde. Og da passa bildene perfekt til tegneserie, haha. Og det kommer en video senere i kveld, men det holder på å lastes opp på youtube og det tar en evighet!

liker du iskrem, hva syns du om tegneserien?

16 kommentarer

Siste innlegg