JEG BLE NESTEN PÅKJØRT TO GANGER I DAG!

Ja, som dere kanskje har fått med dere så har jeg vert en liten tur på Otta i dag. Med mitt kjære søskenbarn, neeh mer som en fiende. Men vi gjikk jo på Lindex der de har de mega store BH'ene og noen litt ikke så fine bikinier. Så klart måtte vi prøve de ut!

Det burde bli ulovelig at små jenter kjører slik dere rullebil eller hva jeg skal kalle det, slik som at det er en korg bak som du kan ha poser i osv, også sitter det en liten unge i den. Uff jeg er dårlig til å forlare, men jeg ble nesten påkjørt av den! Og når jeg skulle gå over til Skeidar som ikke er på det samme kjøpesenteret så skulle jeg gå over et gangfelt og da bråbremsa bilen og jeg ble nesten påkjørt!


Til de som lurer er det 90DD som jeg har på meg.


hypre jenter


Jeg fant meg en ultra god STOR lenestol når jeg var på Skeidar. Sikkelig ''jeg er skjefen'' blikk også.


Pass deg, ellers så kommer jeg å kjører deg ned med min fine rullekoffert som er på 50% !!

Skulle egentlig poste dette for et par timer siden, MEN så kom selvfølgelig Hilde på besøk å spolerte alt sammen! Haha neida, men vi har laget en video igjen. Så det kommer en liten suprise senere i kveld. Noen som husker bad taste videoen, det var ei som lurte på om vi kunne lage flere videoer og det kan vi.

Hva syns du om bildene, hva har skjedd hos deg i dag?

20 kommentarer

Siste innlegg