SOM JEG HAR SAGT JEG DIGGER TINA OG BETTINA

På den fordige bloggen min postet jeg noen videoer av Tina og Bettina's videoblogger, men denne gangen er de tilbake med onepiece! De gjør jo narr på noen av videoene, men de får det til å se morsomt ut. Haha, men jeg må bare le.

Jeg var inne på whoot sin blogg og da fant jeg den videoen. Og da tenkte jeg at jeg skulle poste den selv også. Jeg har ikke sett den før, men det var litt annerledes denne gang for nå har de laget musikkvideo også.

Men jeg har ikke blogget tidligere i dag fordi jeg har vert en liten tur på Otta. Har ikke kjøpt så veldig mye. Jeg kjøpte litt undertøy, en kose bukse og en hårbøyle, tror det var alt? (kjøpte ikke så mye, fordi jeg skal til Sverige med Anh 17.mai)

Hva syns du om videoen, hva har du gjort i dag?

9 kommentarer

Siste innlegg