I KNOW, JEG ER SÅ FLINK TIL Å LAGE ZEBRASTRIPER

Men jeg suger! Jeg fant et par gamle neglelakker som jeg tenkte jeg skulle bruke opp. Først så tenkte jeg svart og hvit, jeg kan lage zebrastriper på neglene! Det var jo en kjempe idê, det kan jeg jo bruke på 17.mai for jeg skal ikke bruke bunad.

Så da var det svart og hvit neglelakk i starten (btw ingen av bildene er redigert, speilrefleksen gjør jobben)

Resultatet: Det ble drit stygt! Jeg tenkte jo ikke over at det blir vanskelig når man har en tjukk børst. Men det dreit jeg i, og jeg hadde så god selvtillit og tenkte bare at dette blir bra, det kommer sikkert til å bli kult!


Jeg vil bli flink når det handler om negler, og jeg vil ha lenger negler!

Men litt senere, fikk jeg øye på flere farger og da tenkte jeg hvorfor ikke ha på mer? Siden jeg skal ta det bort igjen etter på.

Det andre resultatet ble slik: Da ble det fra zebrastriper til overdrivent lag med neglelakk – stygt sier jeg!

er du flink når det gjelder negler, har du prøvd å lage zebrastriper?

16 kommentarer

Siste innlegg