TIPS TIL BILDEREDIGERING

Hei god morgen søtinger! Nå tenkte jeg meg at jeg skulle vise dere hvordan jeg får svart/hvitt på foreksempel meg selv (siden det var ei som lute på det), foreksempel:

slik

eller slik

Da bruker jeg et redigeringsprogram, som heter PICNIK. Utrolig enkelt og det trengs ikke å laste ned og helt gratis, med mindre du skal ha slike kule ting som er der.


1.) Slik ser det ut når du har kommet innpå, og da trykker du på uppload pictures og finner deg et bilde.

2.) Slik ser det ut etter du har valgt deg et bilde, viss du ikke vil redigere noen farger går du rett på der det står ''create''

3.) Når du har kommet innpå ''create'' trykker du på effects

4.) Da kan du velge et par forskjellige effekter, men jeg bruker for det meste svart/hvit

5.) Slik ser det ut etter du har trykket på svart/hvit og da kommer det opp en børste som du bruker på bildet (men den ble ikke med på dette bildet)

6.) Når du er ferdig med å legge farge på deg selv eller bakgrunnen, så trykker du på apply

7.) Når du har trykket på Apply, så er det bare å trykke der det står save & share

8.) SAVE PHOTO

KJEMPE ENKELT! Når det kommer til å forklare noe så suger jeg, men håper du skjønte noe av dette!

Fikk du noen tips, noe mer du lurer på?

15 kommentarer

Siste innlegg