DU VET ALDRI NÅR JEG ER BAK DEG

Det første vi starta med når Gunhild kom sykklende på sykkel til meg var å sykkle ned til Kiwi. Der klikka vi totalt, fordi de hadde ikke coockies som vi skulle bake! Da måtte vi greie oss med noe annet. Når vi kom til kassa ble det noe hundre og vi hadde 200. Og da sa Gunhild: – oi da, da må jeg bruke kortet. Jeg skjønte ingenting jeg begynte å se litt rart på hun og tenkte hæ? Og butikk dama lurte på hvorfor det da? Begge så litt rart på dama. Du har jo nokk sa hun. To sekunder senere fikk hun en reaksjon åååjaaa sa hun. Da fikk jeg totalt latterkrampe. Haha så pinlig!


Men vi skulle ha maraton med å se ALLE Harry Potter filmene, men vi tenkte jo ikke over at nesten alle filmene av han varte over 3timer så vi fikk jo selvfølgelig ikke sett alle. Men det som var morsomt var at de snakker britisk engelsk så vi skulle prøve å snakke slik vi også. Tror vi sugde viss vi skulle sammenligne oss med dem!

Så etter den første filmen var ferdig. Ville jeg ha litt skrekk inn i kvelden. Så jeg fant fram Friday the 13th (den er utrolig bra, anbefales for de som liker skrekkfilmer!). Gunhild er litt svak for skrekkfilmer, fordi viss det er noen som snur seg i den filmen også står morderen bak personen PLUSS at det kommer slik skummel musikk som Gunhild hater. Og det skjer veldig ofte i den filmen så hun skvetter 5cm opp i lufta og jeg får selvfølgelig latterkrampe hver gang det skjer!

Men så skulle vi pusse tennene litt senere, og da var hele huset mørkt og badet er på den andre siden. Så når vi skulle tilbake så løp jeg til stua og gjemte meg bak døra og skulle skremme Gunhild. Og da så jeg BØ! Kjempe høyt. Og hun skvetter jo utrolig da og jeg ligger på gulvet å ler meg nesten i hjel. Du vet aldri når jeg er bak deg sa jeg. Seriøst morsomt og Gunhild sur – CARO!!!! Jeg vil ikke se på mer! Men jeg var jo litt snill og skrudde av filmen.


Og vi har koset oss med Fruktcocktail, men jeg hadde oppi så utrolig mye krem så det ble bare kvalmt!

Hva gjorde du i går kveld, liker du skrekkfilmer og Harry Potter?

8 kommentarer
    1. Er ikke så glad i skrekkfilmer synses de er litt “skumle” Liker harrypotter 2 og 4 veldig godt. Robert Pattinson er med i 4!
      Hilsen andrea

    2. Neck and back pain could be such a life changing
      affliction. So what are you to do? Alternate procedures for
      back pain, likewise called free therapies, are getting legions of followers as they are promptly ending
      up being a brand-new technique of functioning to do away with ache and
      also concerns located all over the body system.
      There are many fans who rely on the many options of different treatments that allegedly experience that throbing back.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg