I’M A CUPCAKE

Nå har jeg vert en liten cupcake og har fikset til Gunhild kommer også har jeg lagt en del puter i senga. Fordi vi skal ha filmmaraton, gjett hvilken film vi skal se! Det er en gutt som har rundte briller, døde foreldre og arr i panna. Nemmelig Harry Potter! Vi skulle egentlig det forige gang, men det var ei viss jente med navn Hilde som spolerte alt! Så nå skal vi endelig få en skikkelig filmkveld! Vi skal ikke bare se en Harry Potter film, vi skal se alle! Jeg vet det vil ta år og dag, men jeg og Gunhild har all verdens tid og tar livet med ro. Ok høres litt rart ut.


Her er litt av det jeg har fikset. Båsså som vi kaller det på dialekta vår. – e ha låggå ei go båsså.


Jeg har alltid visst at jeg er litt annerledes.

Gjett hva jeg skal fredag! Jeg skal kastrere den lille gutten min. Fordi jeg har to marsvin en jente og en gutt, men jeg får ikke låv til å få unger. Jeg får heller ikke låv til å få et nytt marsvin. Og jeg nekter å velge en av dem. Så da velger jeg og bruke litt penger på å kastrere han. I know det er veldig dyrt, men tenkt å vere helt alene da i 8år uten selskap. Boring life sier jeg. Derfor bruker jeg pengene mine på han.

Men jeg er ikke sikker på at jeg kommer til å blogge så mye mere i dag og litt av morgendagen, fordi jeg tenkte meg en liten bloggpause mens Gunhild er her. Kanskje det kommer noen små innlegg? Men nå stikker jeg.
See you later alligator ♥

Hva skal du i dag, hva syns du om bildene?

14 kommentarer

Siste innlegg