BILDER FRA ”FJOTISTIDEN” MIN

Ja, jeg har faktisk vert fjortis på utsene og litt på innsene. Det var i starten av 8 rundt der tror jeg. Mye brun krem, kjempe tupert hår (da mener jeg at det fatisk synes) og utrolig storkjefta og OMG, seriøst kødder du?! Og alt det der følger med pakka. Hvem er det sin skyld tror du?..


Jo, nemmelig jenta til høyre der. Ragnhild dere finner hun på nettby som fjortissau. Det var ei helg en vanlig jente var på besøk hun skulle sminke meg osv, neste dag kom hun til meg den tiden hadde jeg kjærest. Han stod ute ved huska stakkars og venta. Mens jeg hadde drit stygge øyenbryn som jeg kalte det på den tiden. Så Ragnhild brukte et par timer på å nappe de. Og da sa det PANG jeg begynte å sminke meg å fikse meg ''fjortis''

Og da ble jeg slik:


tokk også med et bilde av Ragnhild (med blå genser) Believe it or not det er meg!
Men så heldigvis så ble det stopp, mine andre venner bynte å bli bekymra, men jeg klarte heldigvis og forandre meg igjen. Men det var så nære streken på at jeg var 100% fjortis.

Har du vert fjortis eller er du, hvilken stil passer jeg best med fjortisstilen eller den vanlige?

25 kommentarer

Siste innlegg