KLAR FOR DAGEN!

Hei, nå er det ikke lenge til jeg skal gå ned til bussen, men hvet du hva?! Vi skal ha slik orientering i dag, jeg skjønner ikke'no av kartet! Det ser omtrent slik ut:

bildet tatt fra google
Det er så mange streker og ting på det, blir bare forvirra. IQ'en min kan ikke takkle så mye! Neida, haha men vi skal vere to og to da heldigvis. Jeg og Borghild selvfølgelig standard buddies.


Skal jeg byne å varme opp allerede? Neeh, gidder ikke jeg er en slappfisk. Tulla ikke så lat? Men det byner ikke før etter matfri.


Men så lenge skal jeg sette meg ned å spise en næringsrik frokost. Hardt sprøtt knekkebrød og en appelsin etter på. Det skal jeg ikke, bare for å virke litt sprekere og sunnere. Men ønsk meg og buddien min lykke til!

Hva skal du på skolen i dag, liker du orientering skjønner du noe av kartet?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg