VIDEO – BAD TASTE

I forige innlegg så sa jeg at den som gjetta ritig på det vi hadde gjort og det ble http://cewl.blogg.no/. De andre hadde nesten rett, men cewl hadde eksakt rett, så hun ble linket. Hun sa en bad taste video og det var helt riktig.

Ja, som dere sikkert så på noen av bildene, så gjikk jeg ikke akkurat i de peneste klærne. Ikke hilde heller, haha. But thats the point lissom, neida. Men videoen er jo bare for morosyld.

Vi ble jo selvfølgelig avbrudt noen steder i videoen. Først så var det en gutt som sykla forbi oss ved veien (vi filma ikke han) Men jeg hadde en følelse på at han stirra og tenkte for noen rare jenter..
Jaja, senere ble vi avbrudt av stefaren min, som bare kom bak meg uten at jeg ikke hadde en anelse om at han var der. Videoen er jo bare improvisasjon, altså ikke planlagt.

Hva syns du om videoen, syns du vi er gale?

15 kommentarer

Siste innlegg