JUMPSUIT HOT OR NOT?

Hei, idag i første time har vi klassens time og RLE. Jeg fikk totalt LATTERKRAMPE! Læreren vår har vert i Roma. Og da har han vert i en slik stor byggning, jeg husker ikke hva den heter, but anyway. Det var en som ble tatt for å ha med seg en stor samekniv i sekken. Og gjett da! Det var læreren vår! Og han skjønte rett og slett ikke hvorfor den kniven var i sekken. Men til slutt så husket han at han har vert på slik greie som jeg heller ikke husker. Og da kom det to store sikkerhets vakter og sa: You are a very dangerous man. Da fikk jeg så latter annfal. HAHAAA! Men hvorfor de ikke oppdaget det på gardermoen skjønner jeg ikke. Men det har vert en morsom dag i dag.

Men i sta begynte jeg og tenke på jumpsuits. De er litt kule, men ikke helt min stil.

Har du hatt en morsom dag i dag, hva syns du om jumpsuit hot or not?

20 kommentarer

Siste innlegg