VÅKNET OPP I EN ILLELUKTENDE SKROTHANDEL

Hei god morgen! For ikke så lenge siden så vaknet jeg med en vond pine i ryggen fordi jeg har sovet på en spiss ting i hele natt! Og det lukter helt forferdelig på rommet mit nå! Da mener jeg forferdelig, for jeg har 2 marsvin og jeg har ikke rensa burene dere på 4/5 dager og da er det ille! Og jeg var så trøtt, og det var frokostblanding på nattbordet som jeg var på tur til å spise! Æsj den var fra gårsdagens! Så det første jeg gjorde var å gå til stua med pute, dyne og bamse å se på TV og spise omelet.

Så i dag har jeg fått en fantastisk morgen ♥


Senere i dag skal jeg vere superflink og rydde HELE rommet mit og rense bura, det blir sååå gøy, or not..


Her ser dere frokostblandingen fra i går som jeg var på tur til å spise, ææsj!


Tok med dette bildet her foresten syns det var ganske scary bilde av meg. Her kan jeg vel kalle meg selv ghost in the window.



Har du like rotete rom som meg, hva har du gjort i dag så langt?

12 kommentarer

Siste innlegg